Προς το Ποίμνιο


1. Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς! Όπως με όλες τις αιρέσεις έτσι και με την συγκεφαλαιωτική αίρεση, την παναίρεση του Οικουμενισμού, πίσω της βρίσκεται αυτός καθ’αυτός και ακέραιος, ασύστολος δε και πάνυ πρόστυχος ο διάβολος. Συνεπώς όπως και εν γένει στον βίο και τον κόσμο επιτελεί το παν-δόλιο σχέδιό του χωρίς κανόνες, ηθική, φραγμούς κλπ. (όπως έτσι πράττουν και οι άνθρωποι-όργανά του (Οικουμενιστές, εκσυγχρονιστές κλπ. πατριάρχες, (αρχ)ιερείς, καθηγητές θεολογίας κλπ. κλπ.)). Με κάθε πονηριά, δόλο, προσποίηση, φαρισαϊσμό, αήθεια κλπ. κλπ. Αυτό καθιστά πάνυ δύσκολο ή μάλλον αδύνατο να μπορέσει κανείς να ξεφύγει από τα δίχτυα της αίρεσης και των αιρετικών. Η αποφυγή και λύτρωση από την αίρεση μπορεί να γίνει -καθώς το ζήτημα είναι εξ υπαρχής πνευματικό- μόνο από τον Ίδιο τον Κύριο της Δόξας, απαραχάρακτο Ιησού Χριστό όταν πληροφορήσει την καρδιά και τον νου έπειτα του ανθρώπου ώστε να ξεφύγει από την οδό της αίρεσης.

2. Τι γνωρίζει ο (μέσος) πιστός από τα δόγματα της Ορθόδοξης Πίστης του; (σχεδόν) ΤΙΠΟΤΕ!!!

3. Ο καθένας σήμερα έχει στήσει δική του θρησκεία (εθελοθρησκεία (Κολ. )) και δική του θεολογία!!! Αυτό φαίνεται μάλιστα περίτρανα στην παραμονή των ‘πιστών’ εντός των παναιρετικών οικουμενιστικών ‘εκκλησιών’ που μετείχαν και αποδέχθηκαν το αντίΧριστο συνέδριο Κρήτης (Κολυμπάρι, 6.2016).

4. Για όσους είναι στα λόγια αντιοικουμενιστές: ‘οὐ πᾱς ὁ λέγων μοι, Κύριε Κύριε, εἰσελεύσεται εἰς τήν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν’(Μτθ. ζ’,21)

5. Καμμία αίρεση στην Ιστορία της Εκκλησίας μας δεν άλλαξε τα λόγια της Θ.Λειτουργίας και των ακολουθιών ή τα άλλαξε σε απειροελάχιστο βαθμό. Γιατί λοιπόν αναποφάσιστε άνθρωπε προφασίζεσαι ότι τίποτε δεν συνέβη στο συνέδριο Κρήτης (Κολυμπάρι, 6.2016), αφού -όπως λες- τίποτε δεν άλλαξε στα γράμματα της Εκκλησίας;! Γιατί λοιπόν τότε όλες οι αιρέσεις στην Ιστορία καταδικάστηκαν;….

6. Ο Οικουμενισμός και η επάρατη παναίρεση που εισάχθηκε από το συνέδριο Κρήτης (Κολυμπάρι, 6.2016) δεν γίνεται αντιληπτή από τους ανθρώπους όπως η ραδιενέργεια, η ακτινοβολία κ.ά. Δηλ. ενώ είναι α(δι)όρατα για τους πολλούς, εκείνα είναι θανατηφόρα και σκοτώνουν!!!

7. Ας μη ξεχνάμε ότι 2 πρόδρομοι αντίχριστοι υπάρχουν: το θηρίο και το αρνίο με φωνή λύκου (Αποκλψ. ιγ’,11). Για να σωθούμε τελικά πρέπει να διακρίνουμε και διαφυλαχθούμε και από τους δύο!

8. Το λάθος των ανθρώπων και δη των πιστών: συγχέουν την πίστη με την Πίστη (η διαφορά στο πεζό και το κεφαλαίο γράμμα). Φρονούν ότι πρέπει να κρατήσουν την πίστη τους (συγκεχυμένα και απροσδιόριστα, σε έναν θολό θεό) και όχι την ακριβή Πίστη, δηλ. το ακριβές δογματικό περιεχόμενο της!

9. Πολλοί από εκείνους τους πιστούς (αν όχι όλοι) που συνεχίζουν να συμμετέχουν στις παναιρετικές οικουμενιστικές εκκλησίες μετά το συνέδριο Κρήτης (Κολυμπάρι, 6.2016) ενώ έχουν πληροφορηθεί (ορισμένοι μάλιστα και με αρκετή πληροφόρηση) για την μετάβαση σε καθεστώς παναίρεσης των Εκκλησιών που συμμετείχαν στο εν λόγω συνέδριο, σκέπτονται ως εξής. Βλέπουν δηλ. ότι παραμένουν εντάξει απέναντι στον Κύριο, καθώς συνεχίζουν απρόσκοπτα να τηρούν τα εκκλησιαστικά τους καθήκοντα. Άρα θετική απολαβή νομίζουν ότι έχουν. Συμβαίνει όμως το ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Η συμμετοχή τους στις παναιρετικές πλέον, οικουμενιστικές εκκλησίες που μετείχαν στο συνέδριο Κρήτης (Κολυμπάρι, 6.2016) είναι εις κατάκριμά τους (δηλ. των πιστών)! Και ΑΡΝΗΤΙΚΩΣ λογίζεται από τον Κύριο. Καθώς εκείνο παραγγέλλει ο Κύριος, επιτακτικά: την έξοδο από τις (παν)αιρετικές εκκλησίες και την συμμετοχή ουδόλως σε αυτές.

10. Παραδέχεσαι ότι ο Βαρθολομαίος και τόσοι άλλοι μητροπολίτες είναι αιρετικοί, μάλιστα παναιρετικοί αλλά συνεχίζεις να συχνάζεις σε ναούς που τους μνημονεύουν ή είναι σε κοινωνία μαζί τους, ομολογώντας στις ακολουθίες ‘τους ορθοτομούντας τον λόγον της Σης Αληθείας’. Συνεπώς στις ακολουθίες παραδέχεσαι ότι ‘ορθοτομούν’. Άρα αυτό είναι ‘ψεύδεσθαι’ (δηλ. λες ψέματα) ή φρενοβλάβεια.

11. Δεν το καταλαβαίνουν λοιπόν οι άνθρωποι; Ο Βαρθολομαίος (και ο Οικουμενισμός, η σύνοδος στο Κολυμπάρι Κρήτης τον Ιούνιο 2016 και όλη η κλίκα των οικουμενιστών (αρχ)ιερέων και ‘θεολόγων’) είναι αντίχριστοι. Και ΟΦΕΙΛΕΙ ο πιστός να κόψει κοινωνία και κοινωνία με αυτούς και την ‘εκκλησία’ τους. Να πράττει επίσης αντίθετα από ό.τι λένε και πράττουν.

12. Τι γίνεται στην πραγματικότητα όλα αυτά τα χρόνια με την υπόθεση του δόλιου και σατανικού Οικουμενισμού στην Εκκλησία; Προσπαθούν οι όντως Ορθόδοξοι να αποδείξουν τις ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣΤΑΤΕΣ αιρέσεις και δαιμονικά στοιχεία, κινήσεις κλπ. των αιρετικών δαιμονικών κεφαλών που κατέλαβαν την εξουσία στην Εκκλησία (Βαρθολομαίος κλπ.). Δηλ. να αποδείξει κανείς το αυτονόητο (δεν θα χρειαζόταν βέβαια). Αλλά το κόλπο των οικουμενιστών είναι τέτοιο ώστε να προκαλούν ατέρμονες συζητήσεις και φαύλους κύκλους, καθώς εκείνοι θα λένε άπειρες σοφιστείες, παρερμηνείες, ψέματα κλπ. επιβάλοντας δηλ. χάος και σύγχυση ώστε κανείς να μη βγαίνει από την παγίδα τους (του Οικουμενισμού)!

13. Ο κόσμος πρέπει να αντιληφθεί και να αντιδράσει/καταδικάσει όχι το σύνολο των ιερέων του αλλά το διεφθαρμένο κύκλωμα/κατεστημένο των ατόμων που παρεισέφρησαν στην κλήρο (Πατριαρχών, Αρχιερέων, ιερέων) και τον καταδυναστεύουν, τον απομυζούν και το χειρότερο παραχαράσσουν και αποδομούν, ξανασταυρώνουν την Ορθόδοξη Εκκλησία. Εκείνους τους νέους Ιούδες πρέπει να απομονώσει και να εξοβελίσει από τους κόλπους της Εκκλησίας. Θαυμάσια ευκαιρία τώρα, μετά το συνέδριο στο Κολυμπάρι Κρήτης τον Ιούνιο 2016, να αφήσει ο πραγματικός λαός του Θεού, μόνο του το σάπιο κατεστημένο και την κλίκα που λυμαίνεται την Εκκλησία. Ας τα αφήσει στους οίκους (ναούς) που κατέχουν και ας απομακρυνθεί, αν δεν μπορεί να απαιτήσει και επιτύχει την διακοπή μνημόνευσης και κοινωνίας των διεφθαρμένων κεφαλών της Εκκλησίας. Ας σκεφτεί επίσης ότι τότε ο Ιούδας ήταν η μειοψηφία στην ομάδα των Μαθητών, σήμερα οι Ιούδες είναι η συντριπτική πλειοψηφία.

14. Και ως προς αυτό πρέπει ο πιστός να ανανήψει και να διαφύγει την πλάνη, σύγχυση και ομίχλη! Δηλ. να αντιληφθεί ότι δεν είναι εκ προοιμίου και απροϋπόθετα όποιος φοράει ράσο ανώτερος πνευματικά από ΚΑΘΕ λαϊκό!

15. Η πλάνη της ετικέτας. Πρόκειται για λίαν αγαπημένη πλάνη του διάβολου: κρατάει τους τίτλους, ετικέτες, όρους κλπ. και αντιστρέφει πλήρως το περιεχόμενό τους! Π.χ.

(α) Άγιο Όρος: σήμερα δεν αποτελεί την κιβωτό της Ορθοδοξίας αλλά την κιβωτό του Οικουμενισμού

(β) (ορθόδοξες) Θεολογικές Σχολές: σήμερα ΜΟΝΟ ορθόδοξες δεν είναι! Διδάσκουν οτιδήποτε άλλο από Ορθοδοξία και ενάντια προς Αυτήν και τον όντως Ιησού Χριστό Κύριο Θεάνθρωπο. Μάλλον διδάσκουν αντίΧριστα (για μαγείες, Ισλάμ κλπ.) Αρνούνται όμως οι ινστρούκτορές τους νατις μετονομάσουν (π.χ. σε Σχολές Θρησκειολογίας ή άλλο τι) διότι θέλουν να παραπλανούν και να νομίζουν οι άνθρωποι ότι Θεολογία και μάλιστα Ορθόδοξη είναι ό,τι αντίΧριστο εκστομίζουν οι (συνήθως ‘φυτευμένοι’ από την νέα Τάξη πραγμάτων) καθηγητές τους.

(γ) αποτείχιση: ήδη άρχισε να ποιείται εκτροπή του όρου, καθώς οποιοσδήποτε αντιδρά στον Οικουμενισμό και το αντίχριστο συνέδριο στο Κολυμπάρι Κρήτης τον Ιούνιο 2016, φέρεται ότι κάνει ‘αποτείχιση’ ενώ αποτείχιση είναι όχι μόνο η διακοπή μνημοσύνου αλλά και η απόλυτη διακοπή κοινωνίας με τους οικουμενιστές και τους ναούς τους. Χωρίς πλέον να μπαινοβγαίνουν σε εκείνους, όπως επίσης κανείς που συχνάζει σε ναούς ή ιερείς Οικουμενιστών δεν πρέπει να εισέρχεται -παρά μόνο ως τον νάρθηκα- των ναών που είναι σε αποτείχιση.

16. Ο φερόμενος ως ‘γενάρχης’ Βαρθολομαίος είναι στην ωμή πραγματικότητα προδότης του Γένους! Στα πλαίσια της αντιστροφής των όρων της σημερινής έσχατης εποχής μας.

17. Καλύτερα έξω από το Άγιο Όρος (διωκόμενος από τους οικουμενιστές) παρά έξω από τον Παράδεισο!

18. Πιο δύσκολα κανείς θα ανανήψει και θα βρει-δει τον πραγματικό και αληθινό Χριστό Κύριο, στην περίπτωση που βρίσκεται σε οικουμενιστικά περιβάλλοντα και ζει ως να λατρεύει και ζει εν Χριστώ, χωρίς να αποτειχίζει εαυτό. Δηλ. σε αιρετικά περιβάλλοντα. Όπως κατέστη η Διοικούσα Εκκλησία στις 10 Αυτοκέφαλες πρώην Ορθόδοξες Εκκλησίες μετά το αντίχριστο συνέδριο στο Κολυμπάρι Κρήτης τον Ιούνιο 2016.

19. Η συνήθεια είναι 2η φύση. Και αυτός είναι κύριος λόγος που οι άνθρωποι δεν προβαίνουν σε αποτείχιση σήμερα.